söndags kväll :)

hejhej såhär pass ! :D  ja , nu sitter jag här i min säng framför datan ;s , men jag måste snart sova , för har typ bara sovit 4-5 timmmar inatt :S , men aa , nu på kvällen har d väl nte hänt så mycket , mamma o pappa var vid södervik o kolla när brorsan spela match , dom vann faktiskt fick jag höra när dom kom hem :) , ja , medans dom var borta så kollade jag på en film , den hette typ "bring it on" , haha ja nån med hejaklack sak ;) , haha a den va bra , a men sen så gjorde jag väl nte så mycket , satt vid datan .. a sen så åt vi lite , fast vi åt bara macka o gröt , hahaahha , ja d var lite gott :) , aa , sen har jag suttit vid datan hela kvällen :$ , men nu börjar klockan bli mycket , eftersom ja nte sovit så mycket inatt o det är skola imoron :'( , men aa , så ska väl bädda ner mig i sängen o skicka lite smsa innan jag somnar , (a) /så nattinatti alla söööööta ! § :) ,


 hahahahhah , tycker den va lite rolig (a)

Kommentarer
Postat av: Bad Boy

Hahahahha fyfan vad skön bild asså :D Grym ju :D hahahha ;D Du blev fett söt på bilderna högst upp oxå :D

2009-03-02 @ 21:30:11
URL: http://nofearnopain.blogg.se/
Postat av: sofia

josefin är min

2009-03-03 @ 18:20:23
URL: http://jjadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0