snart sova (a)

god kväll , hahaha ! :D ja , nu ännu en gång och många gånger till sitter jag här & skriver (a) , haha fast har ont i huvudet så ska väl snart sova "/ , men a , kunde nte skriva igår för pappa stäängde av internet , för ja skulle sova .. , men a  , så igår var jag med sofia , vi var och solade , solarium asså , haha asså första gången blir det nte sån skillnad då , men lite blev d väl :$ , hehe , ja sen på kvällen chilla jag bara , så a , sen idag har jag vart i skolan , eller nte i skolan , för det var friidrottsdag ,så vi var vid vilunda och åkte skridskor , hehe , & jag åkte på ett par förstora och oslipade skridskor :O , liksom nte bara lite svårt (?) :O , men a , sen så åt vi masäck , muuuuums ! :D  haha , a sen så kom vi hem redan vid halv ett , sköööönt ! , a sen så satt jag vid datan fett länge , och spela pingis med brorsan :P , hehe ja , men sen lite mer på kvällen har jag träffat sara , aa och vi har kolllat på tv , vart ute .. haha ja haft det skojj ! :D , men a , och nu sitter jag här och måste gå och borsta tänderna och skölja av mig sminket o så , så får skriva mer imorn , /pusspuss godnatt !


var ju med sara älskling idag , hehe  , älskardej


Kommentarer
Postat av: sofia

gör som din smarta bästavän och fixa upp till 1 miljon besökare helt gratis ! :) <33333



http://www.viraltrafik.se/?sofiiamariia



klicka på länken ;)

2009-03-14 @ 19:55:53
URL: http://sssh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0