skit länge sen jag skrev :O

hejhej , ja asså det va skit länge sen jag skrev ju :O hehe fast jag skulle försöka förbättra mig (?) , haha , men ja , jag får väl försöka det nu (a) , ´fast jag har nog inte vart inne på datan så mycket typ .. men a , under tiden jag inte skrivit nått i blopggen , har väl inget speciellt hänt , förutom att världens bästavän sofis söderman fyllde 13 år igår , lördagen 21 mars ! ett STORT GRATTIS t henne ! hehe & jag var med henne (a) , vi åt malteser (?) ,. haha och var ute och så :d , jag hade det iallfall kul med bästavän :) , ja , jag orkar inte berätta mssa som jag gjorde igåpr och i veckan o allt , hahha :$ , man a , nu har jag iallfall tråkigt typ :( , eller jag är inne på chloes blogg och lyssnar på den söta killen som sjunger :O  haha , och jag sjunger också med (a) . haha , ja iallfall mamma o pappa är på övervåningen och städar i ett litet rum som det är typ kaouuss i , haha dom har hålt på i flera timmar asså :O , och jag bara går o väntar i morgonrock på att dom ska bli klara så vi kan åka nån stans typ , :$ , ja , sen ska jag iallfall nog träffa chloe sara & sofia älsklingarna , om jag hinner och orkar "/ . jag får väl hoppas att jag gör det ! , men a , nu orkar jagnte skriva , för jag ska väl fixa mig och fortsätta sjunga och lyssna på musik ! :D , /puspusss , ha en rolig dag ni iallfall ! :D(a)§



Kommentarer
Postat av: sofia

taack älskliing ! :) <3333

2009-03-23 @ 18:58:33
URL: http://sssh.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit snygg header=D

2009-03-25 @ 18:21:35
Postat av: kkarelius

haha lugnt gumman <333



haha tack t anonymen (a)

2009-03-25 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0