onsdag 25 mars , våffeldagen !

haha hejhej , idag då det är våffeldagen ! :O  idag är det då våffeldagen , och jag har faktiskt ätit nästan en hel våffla i skolan :D ,haha för lill anton åt också :Ö , amen idag har jag först vart i skolan .. -.- , sen efter den var jag med underbara chloe ! , haha och vi hade det fantastiskt kul som vanligt , haahah :D , ja ,först var vi i centrum , där köpte jag mascara , "brunkräm" , och en tröja :), hehhe från hm :)  , sen har vi vart ute , ätit på donken :P , ja haft kulkul helt enkelt ! a , men nu kan jag tyvär nte lägga in en bild på grejerna , eftersom min mobil är baxad ?!, nån fucking idiot baxa den i förrgår , asså det var när jag hade träning vid södervik , jag hade liksom den i min jackficka ,  och jackan hängde i ömklädningsrummet som var låst , men sen när vi låste upp efter träningen var fönstret öpppte & min och fannys mobil var baxade kom vi på när vi kommit hem , asså det var typ helt kalabalik här hemma fast nu har vi iallfall spärrat telefonen och sim-kortet så dom nnte kan andvända det , men a, jag lär väl nte få tillbaka min mobil .. så jag har ingen mobil nu och det är skiiiiiiiiiit jobbigt asså :O:O , men a , nu kan vi nte snacka mer om det för jag måste sova , eftersom jag måste upp t skolan imorn ! -.- , ,   /puss godnatt  !


våååååååååååffel dagen dåra ! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0