måndag :)

hejhej alla gulliga ! ;) § ,  asså jag varierar lite med skrivning verkar d som , eftersom ibland skrivre jag varje dag , o ibland kan det ta 2 dar innan ja skriver typ :O , men a , ska försöka skriva så ofta jag kan :O:) , men idag måndag har jag väl först variy i skolan , och vi slutade två , så skööööönt asså :D , sen fick jag skynda mig hem för hinna gå ut med vovvsingarna på en prommis , för sen gick jag till skolan igen för träffa domenique och julia :) ja , så jag domme o julia tog bussen till centrum bara lite snabbt , för domme skulle typ bara köpa nån sak :) a , sen träffa vi elin :) , så hon var med oss , o vi åkte hem till domme :) , hos henne fick vi höra domme sjunga sing star , hahahhahahha hon ägde ffan :O , a sen så gjorde vi "svarta madamm kom fram" , hahaahha  :D , a , och sen åkte jag hem , kolla på tv o mös ner mig i soffan :P , för har haft ont i halsen , magen o huvudet idag :( så idag kunde jag nte gå på min träning , så får väl se hur vi gör imorn hur vi gör "/ , men aa , nu ska jag typ stänga ner datan  , o vara lite social :D haha , jaa men får väl fortsätta skriva imorn , /pusspuss godnatt !


Kommentarer
Postat av: Hannah Barklund

fet snygg bild du har längst upp du måste fan vara släkt me en fotomodellXD hur har du gjort . har du varit på en studio elr?

2009-03-10 @ 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0