måndag kväll !

hallojsan alla sötnoosar  !;)§  idag var d första skoldagen efter lovet :( , kul men ändå tråkigt :O , hahaha eller asså liksom d ärju kul o komma tillbaka o träffa alla , men liksom nte t själva skolan "/ . men a , i skolan var d väl som vanligt , a , o sen efter skolan gick jag hem med bästavän sofia , vi kollade på film o hade d skojj som vanligt ;) , a filmen hette typ ; underbar och älskad av alla !   a den var väl bra :)§ , a sen så nu ikväll har jag väl nte så gjort så mycket , ätit , datan .. haha a , d vanliga :$ till middag åt vi typ nån lax i typ som en gryta eller nått , o så¨var det typ minimajs o sånt i , till nudlar :P , hahha ja det var iallfall gott ! :D , men a , så nu sitter jag i mitt rum , ska snart sova .. :)  men haha ja orkar nte skriva mer nu , :O , hahah skriver ju mera imorn , /pusspuss godnatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du typ modell eller nåt?:O

2009-03-04 @ 21:01:54
Postat av: min blogg (a)

haha nej ,asså d var nån sak i stan (a)

2009-03-04 @ 23:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0