-

Hejhej alla söta & snygga ! ;)
Idag har det regnat hela hela dagen , fyfan !  Men det stoppa mig inte för att åka och träffa josefin och skulle träffa F' min älskling , men det blev så sent till slut efter jag träffa Josefin o sånt , så vi bestämmde att vi tar det nån annan dag , typ imorn eller måndag eller nått .. Saknar honom "/ § ,   aja , jag & josefin var först typ hemme hos henne , (söder stan) , sen drog vi oss iväg till stan t drottninggatan och kolla på löshår , sen gick vi en stund och kolla i lite butiker då . Åt en blåbär & vanilj paj , fan vad gott dte var ! (a) , Sen vandra vi vidare & tog pendeln hem igen !  Typ direkt när vi kom hem följde vi med mammi & pappi till BB , för pappas halvbrorsa's  flickvän har fött en liteb baby, bebiis , haha ja fett söt han var asså , han typ kallas för Leon :) , Aja nu ska jag & jossan gå och kanske ta lite kort leller nått , så lägger kanske in lite bilder & annat sen ,
PUSS & KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0