.

Hallå hallå bloggen , ja ni vet  ju vad jag gjort under dagen då , men nu på kvälleen har jag först haft träning ju , typ när det var en halv timme kvar kom ronnie salle och denna älsklingar t södervik och spela fotboll , så efetr min träning stanna jag lite med dom , men ddorog jag hem , och ronnie och denna va så gulliga att dom följde mig , fast dom ksulle ju ändå t denna (A) , hahahah ! , aja ,sen åt duschade jag och sånt , träffade sara en stundis , gick ut och träffa typ ronnie robin denna salle och crille ! , kulkul som vanligt  då , men sen var sara tvungen o dra "/ , men jag stanna kvar en stund o va ute med dom , och sen gick vi hem t mig , och va där lite , sen var jag  tvungen att dra in -.-  aja , sen hände inte så mycket , jag gick och mlötte denna och ronnie sen för att ronnie skulle få en såndär plupp bakom örhänget för hans hade rammlat av :$  sen blev mammi sur , sen satt jag mig här då :) , Men nu ska jag skriva i andra tyffaste bloggen RJDS.BLOGG.SE , tycker jag alla ska spaaana in !  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0