torsdag

idag torsdag var jag först med sara , eller a  vi bakade smulpaj med rabarber , den blev lyckad och bra !  Sen träffade vi typ a , robin ronnie salle denna danne .. ´och alla dom där sötnosarna nivet , haha ja vi var hos mig en stund , typ kaooos alla va i mitt rum , tog alla grejer och ah , jag typ dampa tills alla drog ut ur mitt rum , HAHAH! ;d ,  ah sen drog vi typ t donken en stund , sen kom mammi och bryshan ohc hämta mig , vi drog typ t rusta , köpte lite grejer , sen typ t centrum lite , jag chacka ett par skor , eller mamma betala (a' ,  , sen vidare ner dit t infra city , där vi åt på nån resturange , jag tog typ hummersoppa , detvar faktiskt jätte gott ! :) , Sen vidare t kvällen , då jag kom hem men drog ut typ på en gång och träffa d coola gänget , hööhö , och jag hade mina nya skor , det e typ liten klack , svarta , balerina stil , hahahhah bra man e på att förklara (?) , haha ja sen så fick jag iallafall skavsår av dom där j*vla skorna , så jag fick springa runt i strumpor -.- , men sara hade iallafalll skavsårs tejp som jag satt på . Aja sen på kvällen kom  jag  hem , satte mig vid datan och började rita på paint ! , hahaha , jag e fan grym ju ! ;d  så inlägget blev väldigt sent tyvär , men aja jag måste nog gå och lägga mig nu ..  /KYSSAR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0