tiiisdaaaaag !

hallå hallå ! ;d , idag har jag vart i skolan som vanligt , och det var sista "vanliga skoldagen" , asså som vi hade vanliga lektioner och så. På rastern tog jag Amanda Linn & Sara lite kort , som ni kan se under .. , Haha vi hade det så roligt så .  I slutet på sista lektionen hade vi träslöjd och vi behövde bara va där i 20min , för vi skulle bara städa lite och sen fick vi gooodis , Mmm ... haha  Titti lärarn bjöd , snällt vah ? . Så vi fick sluta redan vid två. 

Sen kom jag ju hem och snackat med amanda som skulle fixa min header så jag langa lite bilder till henne , så hon klistra och fixa två jääätte fina , så jag visste liksom nte vilken jag skulle välja ! , Då fick hon välja och det blev den jag har nu , och den e så fin så .  Mamma sa idag att ifall jag gick ut på en prommis med vovvsingarna så kunde vi typ äta på subway , MAX , donken , BK  eller liknande så så blev det ! , Först skjussa vi ner brorsan t station för han skulle t sin träning (i skytteholm) , sen drog vi ner t cenrum en stund . Där åt vi sedan på subway , Mmm det var gott ! , Sen gick vi typ och kolla lite , där men jag hittade inget , bara mamma som hitta en jacka och ett par jeans , som hon var jätte nöjd med. Sen drog vi oss iväg t brorsans träning , och jag vet faktiskt nte varför jag hängde med igentligen. Men a så vi kom typ nyss hem då ,  så pappa e och handlar lite för vi ska göra smoothie . Mumsiigt ! 
aja nu har jag fått ner en massa text så nu ska ni väl bah få njuta av bilder från idag , pusspuss !

SMOOOTHIE ! (a'

sara hänger på amanda då , heheh ;p §

puss på amanda från migdå ;)

Hahhaha , fan vad sääxiga då ?!

Hahha , Linn & Sara då ;p

alla  §


Kommentarer
Postat av: linn

hahhahah man får ju bara vara så snygg xD

2009-06-11 @ 20:01:53
URL: http://liiinnandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0