STRAX SOVA ! :)

efter jag klippt nellie och det , så gjorde jag ju pajen , ohc den blev både go & bra :) , Sen efer en stund , gick jag och mötte Julia (Wahlgren) , a , vi typ va hos mig , gjorde kanske inte så mycket , hihi klppte lite till på nellie , typ bah jämna ut  ,haha så åt jajg och hon satt vid datan , sen gick vi t donken för skulle möta denna o ronnie och dom , men dom skulle äta först så jag och julia gick t ica (rimi) , a , köpte en varsin läsk och delade på choklad typ , haha tjockisar vi vet :) , a sen träffade vi elin h domme och ajje , åh gick med dom och mötte denna ronnie mange salle , a ni vet dom där allihopa , haha ja, vi typ va först lite vid donken , dom öpte typ masa cheese burgare och läsk , och sen drog vi typ r rimi och chilla där länge tills jag skulle hem , vit typ halv elva -.- , ohh jag vill ju va ute längre men får nte för mamma ska upp typ 6 på morgonen och jobba och hon vill ju att jag ska komma hem innan hon går och lägger sig , och blalbla .. :( ,  a ialafall så kom jag hem , lalla runt lite , haha a gjorde väl nte så mycket :) , satt mig här för en stund sen .. :) ,  aja njut av bilderna nu istället ! , PUSSSS

Hhahah jag & julia hittae dåra vår lilla  "skorpan sporpion" , haha i busken vid rimi , vi räddade honom och han e vår lille pöjk , som ni säkert kommer få se mer om ! ;)  Nu börjar hans real life ! ;) §



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0