sooligt & så sköönt !

idag vakna jag typ runt elva tror jag .. , så ringde sara typ en minut efter , hehe snacka med henne lite , gick och tog en dusch , sminka mig , klädde på mig och sånna grejer . Sen kom Sara och vi gick ner till Rimi , köpte cola kex choklad & "manna frutti" , haha , så satt vi där och åt det , chilla , lyssna på musik ..:) , Sen när vi tröttna så gick vi hem till mig å sola & dunka musik :) , haha fast asså vi har typ nå högtalare till ipoden så vi tog ut den , och dunka hög musik medans vi sola och hadere mycigt en stund .. , Sen skulle Sara och träffa K´ en stund , och jag fattar henne , så det tyckte jag , för hon skulle bah va bort typ enoch en halv timme , runt två timmar, sen ska jag ringa henne strax så ska hon komma tillbaka till mig igen ! :) , hahah , aja får väl se vad som händer ikväll då , åker iallafall bort imorn och kommer inte hem förns söndag igen , så kommer inte kunna blogga då .. Familjen ska typ t nåra i brosans gamla lag , den familjen t deras landstället , et kommer typ va skit många dära .. , Fast det ska väl iallfall bli mysigt att basta och bada i sjön ! 
/KIIISSES FROM ME !  (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0