snabbt inlägg en söndag ..

tja tja .. sitter här i vardagsrummet , nte så mycket att göra , menmen .. idag fick jag väl gå upp rätt tifidigt för att skulle följa med brorsan på han´s match någonstans. Så det gjorde jag och det blev 2-2 . Sen så åkte vi på hemvägen förbi BK och köpte lite mat , sen så åkte vi hem och åt dåra. Japps sen kom Jonas hit och skullle träffa brorsan , så a vene snacka med dom typ lite , sen gick jag in t datan en stund där jag nu sitter .. Får väl se vad som händer ikväll om detblir en hemmakväll eller om jag drar ut och träffar några .. Men här nedanför ser ni lite bildr från brorsans lag, inte från matchen idag , dom e från danmark men what ever, ppusshej §



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0