söndag - måndag

skrev inget igår , hade aldrig tid. Igår åkte jag & Josefin in t stan , éller vi blev skjussade sen gick vi till "ringen"  (i söder) , kolla lite , jag köpte en tröja (har tyvär ingen bild) , har också köp "brun utan sol" , kräm grej i helgen  som vi har smörjt in oss med i ansiktet , så vi typ är fläckiga nu ! haha.  Sen så träffade vi min älskade Felipe där. Men han skulle hem och äta och det skulle vi med , så vi drog hem t Josefin  (hon bor ju också i söder) , åt lite sen gick vi och träffa Felipe och hans två kompisar (Gino & Jeppe) hemma hos honom.  Så var vi hos han en stund , tills kvällen närmade sig då följde dom oss t station så åkte vi hem t mig , för hon sov här inatt igen ;p , När vi kom hem gjorde vi inte så mycket , chilla tog det bara lugnt då. Blev rätt tidig kväll så vi somna väl vid 1 , men väcktes av brorsan vid 11 idag ! , Liksom vi hade sovit i 10timmar då och vi var typ fortfarande trötta ? , hehe men vi gick upp snabbt , åt , ååkte til stan för att skaffa nytt löshår till mig ! Så så blev det , och det blev rätt färg och jätte bra ! , så efter åkte vi direkt hem till Josefin då i söder , satt i flera timmar och fixa med mitt löshår , gick typ ihop skitmånga längder , så satt och fick sy ihop det , sätta på klämmor och skit , och lång tid som fan tog det ! , Synd iförsig för annars skulle vi ha träffat min älskling F´ "/  Men dte hann vi u tyvär inte så ska väl göra det nån annan dag ! , Fick äta hos dom också , år typ pasta med "farlig" korv , hehe och sen fick vi glass också! , Mmm .. haha aja sen tog jag tåget hem t väsby , pappa hämta mig vid station och skjussa hem mig , och så satte jag mig här då, och nu väntar jag bara på Sara som e påvär till mig ! :)   Kyss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0