sjuk ..

josefin i sjuk sjuk sjuk , har typ fått halsfluss , hostar som fan och e jätte snuvig .. jobbigt jobbigt men ska väl försöka stå ut med det i några dagar till ..  ' idag nu på kvällen har jag vart och kollat på brorsan när han spelat match , AIK - VASA LUND ,   det va en jämn match men AIK vann tillslut med 6-2 , hääärligt ! :d , hahah det va faktsikt fett spännade (a' , a sen när vi kom hem från det så har jag väl inte gjort speciellt mycket , drack the typ nyss :)  och snart ska jag väl krypa under täcket & sova, efter jag snackat med min älskling en stund först .. , hehe fast som tur så har jag inte så bråttom för imorn e jag ledig eftersom jag e sjuk , så det e ju skönt , fast inte så skönt att va sjuk då , e jätte hes och grejer "/  
/ men nu ska josssan tagga , pusspusss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0