Regn regn bara bara regn ! ..

Morgonen började bra , solen sken och det var hyffsat varmt på skolavslutningen . Efter alla tal och när dom ska dela ut priser , och sjunger och allt vad man gör så samlades vi i klassrummet , åt jordgubbar & glass och lite sånt .. Sen ut på skolgården där jag träffa alla brudar från sjuan .. , A vi tog typ nå fotton och sen drog jag & sara hem till mig :) , Vi satt typ lite vid datan , chilla , snacka ..  & sen vart vi skithungriga så vi skulle t donken i ÖSREGNET ! , Sara skjussade mig på cykeln, men först skulle vi hem t henne och hämta pengar o sånt , sen t donken , vi var typ helt genomblöta när vi var framme .. Sen åt vi där då och det fortsatte spöregna så vi cykla t Rimi och typ köpte lite godis , så satt vi där där man kommer in , utanför videobutiken som ett par luffare på nån vagn i iallfall över en timme , och lyssnade på musik och hade det mysigt tills nån gubbe kom som skulle sitta där och sälja lotter -.- så då drog vi , för sara skulle hem för hon skulle typ bort , men ska träffa henne ikväll igen . När jag kom hem var jag blöt .. men jag bytte om t mjukisar och linne som jag siter i nu , skönt ! Får väl se vad som hittas på ikväll , igentligen skulle vi ju och träffa alla brudar och grilla och ha det mysigt , men efter allt regn så tror jag det blir ändrade planer så får väl se hur det blir ikväll ..
Aja nu blev det en lång text  , så nu äre bara att njuta av lite bilder från skolan !  PUSS
 
Haha sofia & sara §

Linn §


Wille & john i klassrummet ! ;) <3

Jordgubbar & glass bjöds det på !

några brudar ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0