onsdag väl (?) ;o

Ja man håller ju inte reda på vad det e för dagar när det e sommarlov , det e som helg varje dag ju ! ;p  Haha men idaf vet jag iallafall att det onsdag ! Jag vakna typ vid 10 imorse , av att mammi ringde och väckte mig , så det var väl typ bra , sen så gick jag upp , tog en dusch fixade och donade ;) , och sen gick hem till Sara , först gick vi till ica och panta burkar , haha och köpte en glass , sen tog vi bussen t centrum och var där en stund! , Jag hittade massa jag ville köpa , men jag kom fan hem tomhänt (?) :o , hahah , äsch då har jag ju pengar kvar t nästa gång iallafall ! :)Sen drog vi hem t mig , chilla , sola , försökte mixa ihop egen "slush" , hahah rätt god faktiskt (a) , Men sen drog sara nyss för hon ska på träning sen , och jag ska t min träning snart , så mste börja klä på mig nu ! ,  PUSSAAR & KRAMAAR !

sköööönt när solen gassar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0