kväll / night !

Idag har jag vart med Sara dåra ! , vakna vid typ halv tio , ringde henne , klädde på mig , sminka mig , tog hundarna & gick och mötte henne typ lite innan åt typ halv elva tror jag väl klockan va :) ,  vi typ chilla  ,  jag åt typ frukost , fasts sara hade redan ätit så hon ville inte ha något . Aja sen lite senare drog vi oss till stan , hehe , träffa felipe älskling , jeppe , gugge & gino. Vi gjorde typ inte så mycket , haha . A sen lite senare åkte jag och sara hem då , pappa hänta oss vid station och så åkte vi hem till mig , chilla , hade värsta mensverken så låg typ på min matta , hehe men tog en tabblett , blev på bättre hunör , och fan flumm humör (?) :o ,   haha aja , sen skulle sara hem och äta , och jag åt också . Med mamma , pappa och typ 5 pers till , från mammas jobb . Sen mötte jag sara igen och vi typ först tog mina vovvsingar på en prommis , sen gick vi typ t södervik , där såg vi Emil & Bille , så snacka lite med dom  en stund och sånt , sen träffa vi Zalle som vi var med , men sen skulle sara hem , så jag och zalle gick och mötte Denna , så har jag typ bah vart med dom nu på kvällen . Sen kom jah hem , gjorde inte så mcyket , sitter här nu ,,   /KISSES !


ser elt knarkad ut , hahaa men aja , får väl bjuda på den :) , 
älskar dig brorsan §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0