hela långa midsommarhelgen ..

Hann inte skriva något innan vi åkte i torsdags dåra , men på torsdagen gjorde jga inte så mcyket innan vi åkte , eller var i stan och träffa min älskling felipe , och jeppe gino & gugge . :) , Sen var det bara att hoppa in i bilen och köra mot Lindköping  , till typ familjens kompisars landställe eller vad man ska säga :s, så drä har vi vart över helgen och det var varit jätte mysigt och skönt faktiskt , har typ bah chillat , badat i sjön , bastat , kolla på film .. Kom hwm idag då , duschade och fixade mig och drog in t stan och träffa felipe och jeppe en liten stund , för imorronbitti åker min älksling bort på cup i typ en vecka '/ .. Sen tåget hem till väsby igen , träffa Sara och vi var typ ute lite , vi skulle typ igentligen träffat danne o viktor , men vi missa typ bussen  -.- , så vi gick och träffa Denna Ronnie Danne Zalle & Robin istället , hehe , ja först var vi väl ute en stund då , sen drog vi t Robin . Hahha och påvägen så skjussadde Robin oss på cykeln , asså mig och sara , sen så när Danne och denna cyklar förbi tar denna tag i min hand , så släpper han inte , så vi typ bah ramlar och skit , hahahhah !  Sen efter en stund hos robin så ksulle sara hem "/ , men jag stannade en lite stund till och det var okej för hennne , sen så fick jag skjuss hem av typ Robin & Ronnie följde också med .. Sen kom jag hem , gjorde inte så mycket , satt mig vid datan , och snart ska jag typ sova ! , för e rätt trött .. PUSS !

Jag i danmark !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0