Halloojj ! ;)

idag känns det faktiskt som jag hunnit och gjort rätt mycket faktiskt ! ,  först var det väl skolan då , vi började 9.10 då vi hade vi brännboll och mitt lag kom till final ,där vi förlora med 4p .. & vinnarna skulle få glass -.- .. , Ah sen efter det hade vi rast en stund då drog jag , wille , backi & john hem till wille , där hämta vi först pengar sen drog vi t abbes för dom skulle typ köpa nå läsk eller nått , hehe och så köpte dom ett tuggummi t mig ! ;D , Sen när vi skulle t skolan igen tog vi nån väg genom skogen och en stor äng med gräs upp t midjan , och det har ju regnat  så vi var helt blöta upp till knäna ! , och jag o backi hade hål i våra skor (?) , så vi var helt blöta i skorna också ! .. Sen när vi kom tillbaka t skolan (blöta då) , så skulle hela A-komplimentet kolla på film , så det gjorde vi , kommer nte ihåg vad den hette .. , ah efter den så fick vi sluta så vi slutade lite innan två tror ja , då gick jag & sara hem till mig .. vi kollade på film , åt, snacka o hade det skojj ! , Sen runt 6 hade jag träning , och kom hem typ tjugo i 8 , tog en dusch , åt och nu sitter jag här i mitt rum vid datan och ja , ska väl checka in lite bloggar dåra !    juste och medans jjag åt kolla jag ju på matchen mellan Sverige - Malta och sverige vann med 4-0 , whoo !

imorron e det sista skoldagen & då ska vi bara städa och skit , och vi börjar vid fem i halv elva och slutar ett , såååå skönt asså ! , eftersom på fredag är det ju skolsvsluting , lääängtar ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0