hallåhallå i stugan !

lite dum jag e ? hehe jag la in bilder igår men glömde skriva (?) , aja gjorde inte så mycket igår , var med sara , vi va typ vid bippen lite , spelade typ lite fotboll med några grabbar där typ .. Sen skulle jag va typ "bollisa" vid vilunda med laget dåra , hammarby - aik  , det va väl nte så kul då ... hööh ,  a idag har jag då vart med sara igen "  hehe och vi drog t bippen idag ige , träfa isabelle o "michaela"  (säker felstavat) , a var med dom typ pytte stund ,  sen gick jag o sara och träffa viktor , och grabbbsen liten stund bah , sen drog vi hem t mig , va med typ denna ronnie robin sara danne bellan & julia , sen åt jag , sen träffa jag typ samma perssoner en stund , fast det var typ bara jga ronnie denna danne & robin , fast martin kom typ också i slutet .  Aja  , sen behövde jag vara hemma tidigt typ , satt mig här nu, och skrev ett litet inlägg då , aja men nu ska checka in lite andras bloggar , KIIISSES !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0