bortsprungen hund , hah -.-

Hallåhallå, skrev aldrig nått imorsse eller under dagen ..  men aja  imorse gcik jag väl typ upp vid halv elva - elva , gick ner , lyssna on music and eat breakfast ! , hehe aja ska skriva på svenska istället , aja sen så lalla jag runt i hemma , brorsan gjorde lite lunch typ , köttbullar och pasta , gottigott :) , sen kom salle o denna , dom typ spela lite fotboll , studsa och sånt , sen så kom dåra resten av coolingarna , hehe eller a det va typ bah ronnie och danne som kom , aja det va lite kaos hos mig då men det lugna ner sig och vi drack saft och åt kakor , haha ! :) , Sen typ drog vi hem t salle en liten stund , sen skulle typ dennas mamma komma t salle och fika med salles mamma och denna och salle var typ tvungna att stanna hemma och så med dom , så jag ronnie & danne drog t sigma centrum , hängde där lite , köpte lite mumsig chloklad å åt ,så jag sen fick ont i magen :O , haha a sen hämta pappa mig , för vi skulle t typ nån liten avslutningsgrej med laget , var där , åkte hem , sen skulle vi typ bort o äta hos några i ekeby. Så alla cykla , eller det va bara jag pappa o brorsan o hundarna . & asså jag cykla på nån kärringcykel med korg så nellie satt ihopkrypen där i korgen då , där hon verkade trivas ! , och pappa cyklade med chaplin i sin väska , haha asså en hundväska . Det gick riktigt bra faktiskt. Dom där har också en hund , typ mellanstor , som heter Vilma . Så dom sprang runt lösa och sånt och lekte och det var inge problem med d , efetrsom vi brukar ha han lös ofta . Men sen var Chaplin bara borta :O ahaha , vi cykla runt och leta efetr han ,så hittar jag han en bit ifrån , på nåns tomt -.- , haha aja , sen när vi spelade lite fotboll på deras tomt , så springer jag barfota så sprang jag  typ på nån pinne som stod rakt upp så jag har jag typ ett litet hål i foten ;o haha , och det e typ svullet runt omkring :S , aja , dt gör jätte ont iaf "/ och så har jag ju skavsåret på samma fot -.- ,  haha aja , nu pallar jag inte skriva mer , e fett tröttt  ,godnatt sov gött ! §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0