måndag 8juni

shuuuuuuue ;) ,  har inte så mycket att göra så slänger in ett snabbt inlägg .  Idag har jag väl vart i skolan som vanligt , fast på morgonen typ fram till ungefär 12 hade vi fotbollstunering, asså 6orna och 7orna tillsammans bildar ett lag typ , fast 6 & 7A , 6 & 7B , 6 & 7C  och 6 & 7D . Det gick nte så bra för oss men vad gör det , vi hade ju iallfall lite kul (?) Så jag kom hem för en stund sen , satt mig vid datan en stund där jag e nu också .  Ikväll ska jag iväg för att kolla på min träning , ska nte spela för har vart sjuk. Ska väl kanske ut på en prommis med hundarna , för det måste dom ha (tyvär-.-)  aja , här får ni se hur dom ser ut iallfall. Nellie är hon överst & under e hennes son chaplin . /pussar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0