" PAPPAS KVÄLL "

ja , hur ska jag börja ? , pappas kväll mblev väl lyckad ,hahah , fast efetr vi ätit och sånt , åkte jga och matte t jonas och bada , sen kom vi hem , typ 11 eller nått ,  så var vi typ tvugna att ta ut hundaran, så d gjorde vi. Sen släppte vi Chaplin lös på tomten, å liksom dte e inget fel med det , efetrsom han brukar springa lös ibland . Aja , så smet han typ -.- , och asså vi märkte inte , så chaplin var ju borta helt plötsligt , så leta vi och sånt , så sen typ gick jag iväg en bit för att ollla var han var ju , då möter jag salle ronnie danne & robin :) , Så jag stannar och snackar med dom en stund , och så plötsligt kommer chaplin springande förbi , så blir jag typ lite sur på han , hehe , a sen så skulle dom typ dra hem och sånt , så det gjorde jag med .  Juste , så smakade jag den där nya "marabou sommar" , med jordgubb :) , Den var faktiskt helt okej ;) , aja nu ska jag nog gå och lägga mig " ;) , KRAMAR PUSSAR & KYSSAR !


                                       CHAPLIN MIN BUSBEBIS §

                                     FÖDELSE"BARNET"  ;d §

GREJER HAN FICK I PRESENT FRÅN OSS -
- en PUMA parfym (den lilla blå saken,hah )
- en elektrisk rakgrej , haha rakapparat / rakhyvel .. (a)
- en "korg" , men skrupp och lite sköna grejer i typ ..
- nån massage grej , han älskar massage :)
- .. & kortet , ett STORT kort  ;p



                  BEBIIS I SLÄKTEN , LEONARD - KALLAS LEON :) §
                            HAHA , TROR D ÄR MIN SYSSLING :$
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0