-

tillbaka till datan igen , efter haft snckat med Backi & Fredde i lur och sen Denna , och så vill viktor typ att jag ska ringa , men liksom hinner ju typ inget känns det som , så får se ifall jag ringer han eftetrsom jag lova att ringa Backi & Fredde igen :O , Hhahaha aja nu ska vi nog inte snacka om det.

Ja jag träffade Sara ju sen vid typ fyra igen , vi kollade på film , hahahha "SPY KIDS"  hah , sen vid typ halv sju så skulle hon hem¨åh äta och jag o familjen då skulle iväg på nån avslutnings picnik med brorsans gamla lag då , hehe vid bollstanäs vid vattnet typ bakom skolan .. Heheh aja , sen efetr det åkte vi runt i bilen typ en timme , för Brosan Jonas & Kevin skulle sova hos Kevin men först skulle vi hem till jonas och snacka med hans mamma och sånt , så skulle vi hem t oss och hämta kläder t matte , sen skjussa dom t Kevin och sen åkte jag och mamma o lånade en film , "i taket lyser stjärnorna" , den e skit bra , och sorglig o sånt .. Sen efter filmen vra jag tvungen o ta en prommmis men hundarna , och sen kom jag hem , skackat i lur med folket , inte gjort så mycket .. , Men ska väl typ gå och lägga min snart ,  sov gött !

Hhahahaah  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0