-

kom hem för typ en och en halv timme sen från skolan då ! ,  Vi gjorde inte så mycket där , typ bah städa och så fick jag göra matteprov -.- , jag trodde det skulle gå skit , men det fick faktiskt rätt bra !   Aja sen drog jag hem , och typ vid mig träffa jag Marcus Mange Robin & Crille , Marcus drog hem så stanna dom andra och studsa studsmatta , hhaha med mig då  !, fan vad jag flög asså :O , Sen skulle dom hem , då gick jag in , stekte korv (?) och satt mig en stund vid datan där jag e nudå och kommer väl sitta en stund till . Fast sen ska vi på nån student grej men det kan jag skriva mer om ikväll efter den , så kan jag kanske ta lite bilder och lägga in . /pusss

Hahhaha , fett söta ju :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du passar skitbra i brunt hår gumman! (a) Har du färgat eller har du tonat? <333

2009-06-11 @ 15:39:14
URL: http://lifeshappiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter din pojkvän på pea? :)

2009-06-11 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0