:)

Hejhej alla söta & snyggga! :)  Idag fick vi ju folk på besök , haha a , eller jonas och kevin's family , sen kom ju sofia och det , hahah aha . Brorsan mådde typ dåligt så han gick och la sig och somna ohch grejer , stackaren :/  hihi a  så jag och sofia gjorde nån grej med jonas och kevin , typ att man skulle säga ; jag har aldrig .."    haha och hade man gjort det skulle man dricka hade man inte , skulleman typ inte göra nått , hahah aja det gick inte såbra ;p , Men a sen skulle typ sofia dra , då satte vi oss och kolla på film , vi kolla på "apocalupto", haha glömt hur det stavas :$  aja , sen typ skulle deras familjer hem , så satte jag mig typ här :) Aja ska väl snart sova , och idag/imorn e det mammis födelsedag! :)
aja PUSSSSS & TYP GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0