USB kabeln borta så inge bilder ..

Ja jag letade nyss efter usb kabeln så jag kan lägga in bilder från mobilen , men självklart e den då borta -.-   aja idag som förut dålig uppdatering , eller ja sådär iallafall , tänkte skriva igår , hade till och med påbörjat , men glömde bort det hellt (?)  aja igår gjorde jag väl nte så mycket , va med sara ;p  & det var jag idag också :) Hah sara brukar ju nästan alltid va den som får gå hem till mig på "morgonen" än att jag går t henne , fast jag brukar ju faktiskt möta hennne (a)  aja , men idag sa hon då att jag skulle komma t henne ,  så dt tänkte jag , men sen kom jag på värsta ideén !  jag lockade henne med glass , så jag fick henne att komma t mig istället , hah fast jag mötte iallafall henne såklart , med 1 glass i handen som hon fick (a´   så snäll jag e :) 

Aja idag har vi typ , nte gjort så mycket , vi satt och lyssna och sjöng på massa michael jacksson låtar , haha grymma vi var asså !  Sen drog vi t centrum , där träffade vi Tara & Jille snackade lite med dom och sånt , sen så vandra vi vidare ;P Hahah t ica för där va mamma min , hah köpte hårfärg och glass :P  Åkte hem , vi kollade på film , "Bröllopsduellen" , sen skulle sara hem o äta , jag åt , sen träffa jag Denna & Danne , va ute med dom , sen så kom jag in , färgade håret , eller jag har den där smörjan i håret nu :) Haha färgen e mörkbrun , asså skulle väl mer bara färja utväxten , eller asså det e lite ljusare på typ huvudet , eller håret längst upp :P hahha aja , nu måste jga dra & skölja ut det snabbt , PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :)

MISS ..   (MÅNGA ÅR SEN .. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0