torsdag & fredag :) tjock text sjuk match asså :O

glömde och skriva igår , men skriver nu istället . :) .  Igår så gick vi först upp rätt tidigt igen då , kolla¨på en match , när dom mötte italien. Asså det va helt kaos där , eller iallafal i slutet . Asså AIK ledde med typ 3-0 , så har aiik frispark och sånt , så alla i andra laget förutom målisen fick gult kort och tre fick rött . När aik hade frispark och sånt så hoppa dom framför bollen (det är ju avstånd) , och så lyssna dom nte på dommaren , dom knuffades och skit :O  haha och när dom fick gult kort så började deras publik o typ juvla och skratta och klappa händerna och skit , och även dom som spelade . Det va helt sjukt , så när matchen var slut så var dom skitglada och det ,, trors att dom förlora och hela laget fick gult kort & grejer (?)  haha :)    aja sen så åkte jag och jonna en liten stund till Lisseberg ännu en gång , haha så var vi där en stund tills dom kom och häta oss för vi sklle kolla på ästa match. dden var skit jämn dom ledde under först men vann sen med 3-2 tror jag det var :)  Sen åkkte ajg och jonna in tiol ett jätte stort centrum , shoppa lite , köpte lösnaglar , haha färsiglimmade 79:-  :)   Gjorde värsta fyndet också på ett pa jeans , ett poar vita , slitna typ med lite hål i , haha dom hade kostat 700:- nersatta till 350:- sen t 170:-  så liksom ett par som kostat 700:- för 170:- , det e bra tycker jag :P  och så köpte jag också ett par jeans leggins för typ 149:- , mörka :) 

aja sen var det en sista match på kvällen , dom förlora med 3-2 :(  Men dom dom mötte var grymma faktiskt , a , och efetr matchen spelade vi fotboll med aik 96 killarna , hahah  sen hem o chilla ett tag sen somna jag väl.  

Får väl se vad som händer idag , det e fint väder så kanske blir det lisseberg en liten stund igen , för brorsans ag ska också dit idag . Men vi får väl se , jag skriver nog ikväll hoppas jag . :)  aja det här blev ett rtt långt inlägg nu , men aja :S  PUSSSAR & KRAAMAR PÅ ER !

JUSTE , TRÅKIGT ATT JAG NTE HAR NÅ BILDER , MEN DET E JU INTE VÅR DATA SÅ KAN NTE LÄGGA ION BILDER PÅ DEN HÄR DATAN , DET E TYP EN GAMMAL DATA SÅ VET NTE RIKTIGT HUR MAN GÖR "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0