HAHA PINSAMT (tjock text) & cup längst ner ..

Hejhej , har ju vart med tara idag , hon gick hem för rätt lång stund sen , a pallar inte skriva allt vi gjorde , vi hade iallafall kul , och inlägget under är ju såå seriöst , haha :)  aja , mammi fyllde ju år så vi firat henne , och ätit massa gott ! Men det mesta jag o tara gjort e att fixa våra headrar ;p , 

RÄTT PINSAMT :$    hahhaha idag när jag och tara följde med och handla , så skulle vi ta kort på oss tillsammans på en sån där tv som man ser sig själv när man går in t affären , hahaha så står vi och ska ta kort , så kommer typ två rätt unga killar leller typ nästan 20 år kanske och kollar , och ena fråga om han skulle ta kort , och tara bah va tyst och garva lite , så börja jag med garva , så springer tara idioten iväg , så jag bah ; eh nej d lugnt ,   HHAHAAHHAH , så såg vi dom flera gånger till i affären coh dom typ kollla hela tiden , hahahaha :d
 

aja , imorn blir det till att åka på fotbollscup i några dagar , kommer inte hem förns på lördagen igen "/  kommer sakna som flesta , jag villl dit men ändå inte typ .. Haha aja , hoppas det blir kul iallfall ,   jag hinner nog skriva lite snabbt imorn efter jag packat och sånt imorn då , vi kommer samlas typ 11 tror jag . Aja ska ju upp och packa och sånt , så ska nog sova strax .. PUSS & KRAM !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0