slaggar hos sofia! ;)

Hallå hallå :) sitter nu hemma hos sofia k för ja ska tillbringa natten här! haha ja jag ska slagga här då (a) aja idag har jag då vart me dhenne , först var vi vid donken och åt liite  , sen drog vi hem t sofia och bada i pooooolen ;d   me loves to bada !  Så drack vi cola , åt bulle & drack smoothie !  tjockisar vi e asså (a' , a sen senare så skulle jag hem o äta , sen kom sofia hem t mig och vi cyklade vidare t rimi och tjockade oss med pepsi & godis t ikväll ! mums fillibabba !  Sen åkte vi t sofia , fast gick typ genast ut och gick runt lite i fresta bara :) , kom hemm typ halv elva sen , sofia började chatta med lite randoms och jag a gjorde typ inget (?) :) ,  Fast sen lät hon mig skriva i bloggen!, hihi a , fast vi ska typ gå ner och kolla på film nu , typ lilla sjöjungfrun 2 ! :)  aja hare gött , skriver mer imorn ! PUSS & GOD NATT !

Lägger in fler bilder imorn , datan e så seg här -.- haha puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0