onsdag :)

Hejhopp :)  Idag gick vi ju upp tidigt och så (kolla inlägget innan) kollade matcherna , både 96orna och 95orna är vidare i a-slutspel så idag vann båda lagen sina matcher . 96orna vann med 2-0 , och 95orna hade två matcher första vann dom med 8-0 mot ett lag i Georgen & andra med 6-0 mot Belgien :) . Men innan 95ornas andra match var jag & Jonna på Lisseberg en stund . Åkte lite grejer och så träffa vi min älskling felipe eftersom han e också på cup i göteborg med sitt lag , aja jag som jajg nte att träffat på typ fett länge , och kommer nog nte göra heller , eller för han ska typ bort i två veckor t sin pappa och grejer "/ aja vi träffa han och hans kompisar , åkte nån vattengrej och blev lite blöta, haha :O   a, sen efetr matherna gjorde vi väl nte så mycket . Imorsse regnade det ju , men sen sprack det upp, sen börja det regna sen sprack det typ upp igen (?) haha sen nu på kvällen har vi vart och ätit på hotellet där jonnas familj och där christpffer och wille och den familjen bor , så åt vi där och sånt . Sen var jag wille jonna & christoffer uppe på deras rum , typ snacka lite o grejer tills vi skulle hem , så åkte vi bah och handla innna sen så kom ag hem nu vid typ nästan tolv eller nått , så e rätt trött för ska väl upp vid sju imorronbitti igen , så aja NATTI NATTI !    SAKNAR DOM FLESTA VÄLDIIGT VÄLDIGT MYCKET :'/ §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0