NU DRAR JAG ..

ja som rubriken säger ; nu drar jag ..  tilll först göreborg en vecka sen vidare därifrån t danmark en vecka . Har inte hunnit lagt in nå bilder för först drog jag t centrum , vi köpte högtalare till min mobil , så nu när vi drar kan man ju lyssna på högre musik och a , ni fattar hoppas jag :)   Har inte hunnit lägga in bilder ju , så det får väl komma massa bilder om två veckor , när jag kommer hem .. sen så har jag packat för fullt , och ja chilllat , så har jag trimmat nellie ! :d   haha den här gången klippte jag nte med sax , jag hade en trimmer , mycket smartare ! ;)  Hon blev jättefin :)

Happ nu måste jag ge mig av , har typ lite bråttom nu , som i inlägget innan så nås jag ju ialllafall på mobilen min , så alla söta & snygga kan ringa o smsa !  aja ciaao bebes !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0