I´m home från regn regn regn hela veckan ! LÄS OM ÖVERSVÄMNING OCH GREJER , OCH MASSA ANNAT ROLIGT! :O

Jag vet inte om rubriken blev rätt stavad , men nu e jag allafall hemma igen !  Jag har haft det jätte kul faktiskt , även fast det typ regnat alla dagar och hela tiden :O  asså det stod i tidningen att det var i borlänge det hade regnat mest och sånt , och det märktes efetrsom vi var där .. haha , i en skola (inte den vi bodde i) så hade det blivit översvämning , och det var skitmycket vatten på vägarna , och ja överallt , vi var typ blöta hela tiden -.- , hahah ;p   Ja det gick väl sådär i cupen , första matchen förlora vi , andra vann i , tredje vann vi , fjärde spela vi lika ,  dom gjorde mål typ när det var 5 min kvar , och vi hade spelet och skit -.- , haha aja , och det är bara ettan och tvåan i grupperna som gick vidare t A-slutspel dom andra gick t placeringsmatcher , typ b-slutspel aja och så var det ett norskt lag som behövde vinna mot några , för då hade vi gått vidare , men det blev lika i den matchen , typ 3-3 så vi kom bah trea så vi gick vidare , fast inte t A-slutspel , aja orättvist tycker jag men aja :O , iallafall , men det var sån översvämning på planerana så dom fick ställa in alla matcher , så vi åkte då hem en dag tiigare , så idag fick vi inte spela mer , vädret förstörde -.- "/ 

Juste vi lyckades trycka in typ 17 pers i en bil , när vi skulle hem från frukosten , haha fast i en sjusittsbil , hahaha jag och tre till satt i bakluckan ;p

Haha men aja , så bodde det ågra killar från enköping typ också i samma skola , så dom brukade vi vara med , kulkul :)  a , och så bodde det några guckamolare , hahaha nej men dom kom från nått land , fast dom va inte direkt jätte murka i huden eller va man ska säga :$  Dom var typ 16 år , Haha aja dom brukade vi snacka med ibland, fast engelska då , haha engeska som alla verkligen säger att jag e så "jätte bra" på , HAHA !   aja , och sen igår så var ja typ med  Malin Gabbi , Jossan Hanna Frida tror jag d bara var , aja å vi var med om där killarna från enköping och sånt , och sen  kommer resten av laget springande i hela skolan utklädda t fjortisar! HAHAHAH  dom hade hårband , puffat upp håret , solbrillor , massa idomin , smink och dragit upp brallorna och så kom dom med och lyssna på musik pch grejer , HAHAHHA men d var ju sista kvllen så då tycker jag där okej aatt skämma ut sig och sånt ;p

Tyvär typ tog jag nästan inga bilder , dumt dumt ,  men det var ju nte så bra väder , men a , dåligt av mig , men har väl några jag kan lägga in :)

  
Haha Frida ! :)<3

invigningen , fullt med lag , tjejer & killar :)


En bit av klassrummet vi sov i , bilden under e där jag sov :)


Hah nej jag är inte med på bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0