I KARLSTAD !

Ja nu e jag dåra i Karlstad , glömt och berätta det ..  Är här för brorsan har cup , haha alltid vi följa med på allt :O  haha fast det e faktiskt rätt kul , för jag e ju med Jonna , en i brorsans lag syrra :)  Vi kom igår .  Idag så hade dom första matchen tidigt så vi fick typ på upp halv åtta -.-   fixa sig , åt frukost buffé , den var faktiskt jäätte god , det fanns så mycket att välja på :)  Sen åkte vi iväg till planerna där dom spelar , en timme inna ?! :O fattar aldrig varför vi ska va där så lång innan , liksom när det regnar också ! Eller det började regna , SPÖREGNA ! -.-  så under matchen satt jag och Jonna i bilen och kolla på istället , typ snacka , rita lite fint på varandra , ja det va väl mysigt :)

Efter matchen åkte vi tillbaka t hotellet , så har jag & Jonna gått runt lite , checka in poolen där det också var några killar som bada , höhö så gick vi t gymmet , typ sprang lite där :P  inte gjort så mycket sen , typ gick och låna datan , och nu ropar dom att vi måste komma och äta -.-     PUSS!

Dåligt med bilder , men ska kolla om det funkar att ladda in lite bilder på pappas data , och om vi har med oss USB kabeln :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0