I Göteborg ! /tjock text viktigt !

nu är jag i göteborg ,´kom inatt.  Vi åkte från väsby typ vid 6 så var vi framme vid´elva-tolv på kvällen´. Vi bor i én lägenhet , som är pappas halbrors flickväns lägenhet, men dom andvänder den inte så jag och pappa har den för oss själva :) Därför mamma nte är med är för att hon jobar i veckan så hon kommer på lördag då vi drar ner till danmark , och brorsan bor nte med oss han bor med laget :)  Vi gick oss la oss typ nästan precis när vi kom , sen så gick vi upp typ halv åtta imorse för att åka och kolla på brorsans match , dom e ju med i Gothia . Fast dom förlora med 1-0 mot ett skitbra gäng . Japp ´sen åkte vi hit där jag e nu , typ nå plats med massa planer , och så finns det grejer man kan göra här , det e som lite stan och som vi har gått till , så jag ahr köpt nya skor, har ingen bild men dom e typ "lejopard" och lite klack , dom kosta 299:- men nersatta till 199:-  fynd !   hahha ;)  ´Men jag går nte runt själv , jag e med en i brorsans kag syrra , Jonna :)   a

aja får väl se om jag kan skriva nå mer , men annars når ni mig på mobilen , men bara tills lördag för sen åker jag ju till Danmark , och det kostar skitmycket att ringa och smsa , så´då kan jag nte svara på nått :(

aja ni får hare göttt , PUSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0