hem ljuva hem :)

hejhej alla söta & snygga!  Kom hem för en stund sen , asså jag och sofia för vi måste ut med mina vovvsingar! :)  igår till idag sov jag ju hos sofia då ,  vi skulle ju kollat på lilla sjöjungfrun , men deras video var trasig :'/ så vi kollade på typ "Linas kvällsbok" istället , sen satte vi på en till film , "säg att du älskar mig" , så bra men så jävla hemsk , när hon blir våldtaget och skit , börja fan nästan gråta ju typ :'( Hihih :$    a , iallafall sen så var vi typ inge trötta alls , men vi gick upp t sofias rum ,  satt o kolla när sofia spela nå random spel som hon suger på -..- haha , eller a hon e kanske rätt bra men ändå (a' .   aja sen la jag mig i hennes säng typ "försökte sova" , haha fast sen kom sofia också , haha misstolka INTE , haha aja sen somna vi då vid typ halv fyra - fyra och vakna typ 9 på morgonen , haha a , gick upp och sofia sa att det åska och spöregna men jag trodde henne inte först , men kolla ut och det var sant ;o   Hahah aja , sofia sprang ut och hämta skor och hängmatta som typ var blött  :)  Sen gjorede vi inte så mycket, men sen så drog vi hem t mig där vi sitter nu , jag skulle bara lägga in bilderna och skriva snabbt!    PUSS NJUT AV FLER BILDER FRÅN IGÅR ! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0