HAHA sara VS josefin FIFA 09 !

efter en stund så kom sara så henne har jag vart nu på kvällen en stund , haha först typ fixa vi lite på datan , haha sen gick vi upp t brorsans rum och skulle spela fifa 09 , haha okej matte fick ju tillslut komma och hjälpa till så vi fick fram det till en match , så dte blev jämt mellan mig & sara men matchen slutade 2-0 till mig ! :D  Hahaha varav ett gjrde hon själv mål , hahhahah sooopa hon e, nej skoja (a`   

aja sen skulle hon hem , jag satte mig här , ute förut lite .. :)  
ska typ snart kolla på film kanske , och nte en skräckfilm den här gången , 
eftersom jag kollat på 3 skräckfilmer på två dar , fyfan vad jag har varit rädd asså :O
suttit med kuddar och sneglat mellan fingrarna och råkat skrikit till lite då & då nät det blivit riktigt läskigt ,
fyfan att jag te får hjärtatack e jag glad för ! :O  Fast jag har iallafall nte kollat film själv :)
PUSS PÅ ER ! :)

bilder på filmerna , hitta ingen på den tredje filmen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0