godmorgon! :)

Ja som rubriken då , Godmorgon godmorgon! Vaknade för nån timme sen , gick upp ,satte på datan för att skriva lite , men så säger mamma att chaplin rymmt -.-.-.-.- , haha a så det var ju bara att gå ut och leta efter han  , men sen när jag var ute ohc letade efter han och gjort det nästan en timme , så ringer mamma och säger att han precis kom hem. Så när jag kommer hem berättar mamma att han kom hem av sig själv , han hade typ vart ute på en egen promenad liksom , för när mamma kollar ut genom fönstret kommer han gående utanför tomten och svänger in t oss , och kommer in ;O  haha jävla hund asså  Men a , så jag sattte mig och skrev nu iallafall :)  

Idag är det faktiskt också mammas födelsedag ! :) §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0