ett inlägg för en vecka :) + om ny piercing !

Hallåhallå efter en lång vecka utan ett ändå inlägg !
Men ni vet nog varför , eftersom jag åkte till Danmark nästan en vecka och hade nte tillgång till data , eller kunde nte smsa eller ringa eftersom det kostar massa  andra länder ,,

Men aja , i danmarkvar det kul , men vädret var väl sådär . Blåste väligt mycket  "/   Vi åkte u dit med BSK p-95 eftersom  brorsan gick där förut så hade vi redan bokat biljetter och sånt , oh så åkte vi dåra och kolla när om spela :)  Vi bodde med en annan familj och en annan mamma i ett hus 200m från havet , jätte fint ! ;p 
Ja orkar nte skriva så mycke om allt där , men det var vl mysigt pch roligt ! :)

NY PIERCING !
Ja jag har ju gjort piercing , i näsan :)
en liten "diamant" , själv tycker jag väl at det blev rätt fint :)
jag gjorde den i Göteborg hos typ en frisör , det gjorde nte så ont
knapra till i näsan snabbt, men efter så har det gjort rätt ont , den gar åkt ut och så har det
börjat blöda för jag fått en smäll -.- Haha, men d är typ nå fel för den e helt rak , asså genom näsan ,
så då kan den åka jätte lätt ut ju , det e liksom ingen plupp eller den e nte en böjd :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0