.. :)

Vakna typ nyss, ska snart äta lite frukost, sen iväg och kolla på typ aik 96 ornas match , sen 95 ornas.  Igår var jag på Lisseberg. Först var jag med Jonna och Wille , asså en liten kille typ ån i laget lille bror han e typ 9 eller nått , och hans brorsa e 18 . Men sen drog vi och träffade Willes brorsa då Christoffer , och lite killar som spelar i AIK 96 . Gick runt med dom , åkte , och a hade skoj :)  Vi köpte sånt åkband som gäller hela veckan , så får väl se ifall vi drar dit idag igen , fast det e jätte blött ute så får väl se hur vi gör , hopppas det spricker upp över dan! :)

Juste , igår å¨matchen så vann dom med 6-0 , och hoppas dom vinner med minst lika mycket idag , hahah aja vi år väl se :)   Jag skriver mer sen ,   hoppas ni har kul trots att nte jag e med , PUSSSSSSSSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0