:)

Kom hem för en stund sen. Idag har jag då vart med typ elin domme julia ronnie robin danne denna & salle :) , vi var först lite hos robin typ , sen drog vi typ t badet vid lövet , fast ingen hade typ badkläder , så vi badade i våra vanliga kläder , trosor , shorts , jeans , linne , mjukisar .. haha a , alla hade olika , så fick vi gå blöta runt sen ;p , Hahah sen drog jag domme elin o julia hem t elin , så var vi där . Sen skulle dom nån stans och jag skulle hem o äta , så jag fick skjuss hem , för dom skjussade ändå dom andra (a' , japp , så kom jag hem , var hemma och åt och sånt , sen drog jag t robin där många va , a dom vanliga dåra :),   var där och sånt, sen skulle ja hem -.-, a & nu e jag hemma , och ska väl försöka inte lägga mig allt för sent ..  aja njut av lite bilder från idag :) PUSS !


                                             blöt var man  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0