dålig uppadering ..

ja ja ja , dålig uppdatering ..  Men nu ska Josefin försöka bättra sig :$

Aja idag har jag iallfall vart med Sara , hon kom till mig rätt sen tpå morgonen , höhö jag fixa mig lite och sånt , åkte med mamma ner till centrum , tog typ nå foto i en automat för jag ska få sånt kort som man an handla med och sånt , typ som vis kort fast för "tonåringar" ´, efter det skjussade mamma oss till Kista där vi gick runt ett par timmar , stt på gina typ en timme , om nte mer , hahha medans jag prova kläder sitter sara och spelar på mobilen , smsar & så fick hon tycka till om kläderna jag prova ! ;)  Fast hon pröva faktiskt också lite :)  Tillsut efter ett par tiotal kläder provade valde jag iallafall ut ett sånt vanligt vitt linne & typ en vit - röd randig , "kjol grej" vad man ska kalla dom , som man har lite högre upp och sånt , haha bra förklaring ? (a'  aja kommmer bilder sen ;)

Sen så ick vi och mötte saras brorsa utanför kista , följde med han till där saras mamma jobbar , för hon jobbar nära kista , sen så fick vi åka bil hem med henne , så kom jag hem och mamma hade glömt och laggt ut nycklar och hon var på mattes träning i  skytteholm så hon rnigde morfar sen kom han efetr typ en kvart med nycklar :O , aja jag kom in iallafall :)  Juste undrar ni varför jag nte hade med nycklar själv , så vare för att jag visste nte var dom var och så glömde jag dom då .

aja nu ska jag nte skriva mer :s   
PUSS NJUT AV LITE SÖTA BILDER PÅ OSS FRÅN DAGEN ! :)






 HAHAHAHHAHAHAH , så skulle jag & Sara pröva ett par skitfula tights , dom rosa typ e genomskiniga ! :d

Haha roliga vi är -.- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0