Tooooooday

Var i gamla stan idag som ni kanske märkt i inläggen under (?) Jaja , fast vi åkte dit runt elva - tolv tiden -. Jaja , sen tagga jag john rasmus robert o backi t donken. Åt en nyttig sallad :D heh , sen taggade vi och kolla vid nån julmarknad. Mötte upp klassen då dom ksulle tagga hem , men jag sofia o john stannade iallaafall kvar i stan. Kollade runt och lite sånt , köpte lite smått o gott tills vi nästan frös ihjäl så vi taggade hem några timmmar senare typ. Mys vi hade :) Sen tagga jag och sofia hem till mig. Chill och sen tagga vi hem till sofia ,åt och sen bara chillade o hade det kulkul som vanligt ! ;D

ja , visst är vi söta !? :)
nej vi strular inte !


Kommentarer
Postat av: hanna

snygg blogg kolla min :D

2009-12-16 @ 22:41:52
URL: http://hannabaaby.blogg.se/
Postat av: marre

jag bara älskar såna här bilder

2009-12-17 @ 06:44:45
URL: http://marrecares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0