tisdaaaaag /china mat :)

Inte bloggat idag nått .. menmen. Idag taggade jag sofia , mami och sofias mami till typ steninge slott där det var rea typ på olika grejer så dom köpte hem lite grejer :) Sen tagggade vi hem , chill bara sen åkte jag och mami ner dit vid station och köpte hem kinamat , tack mami :) Har ätit ute mycket dom senaste dagarna känns det som (?) :O Åt ju faktiskt också korv vid stationen idag också, och igår donken och resturange , sen kommer jag inte ihåg om jag kanske ätit fler ute :O Hhaha jaja ..

Sen nu typ nyss kom sofia, and hon ska sova här tonight , får se vad vi gör under kvällen om vi orkar taggga ut eller nått ;) pusssssss på dig



Kommentarer
Postat av: tara

saknar dig ocksa elskling!!!! <333

2009-12-29 @ 22:47:55
URL: http://ttaram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0