/s och j fick skjuss hem av en lärare!

Skoolan som vanligt idag dåra! Inget specielllt tror jag , kanske nåt (?) kolla bara ssodermaan.blogg.se då !  Jaja , efter skolan åkte jag till sjukhuset m morfar ju , sen kom jag hem , då sofia var hemma hos mig och väntade på mig ! (vi hade snaqckat innan att hon skulle :P ) haha , jaja sen va vi med min brorsa och Taha typ (?) Senare taggade jag och Sofia till skolan där det va nått öppet hus för dom nya sexorna (?) så vi tagga dit och "hjälpte" typ , så får man typ bli ledig en stund på nån annan skoldag (?) skitbra ju , vi fick pepparkakor och grejer. Haha , sen när vi skulle hem fråga en av våra mentorer om vi ville få skjuss hem , så det fick vi ! Haha dock satt vi typ o asgarva i bilen och grejer ..  haha jaja , så kom hem för en stund sen , åt och följde sofia en bit hem , ska snart kolla tv eller nått (?) PUSSSSSSSSSS

skitsöt bild på Wille , John & Backi från sexan ju i stan ! 
loooove you fjortisboys ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0