måååndag

SKOLAN idag faktiskt ! nästan frisk ju , rätt trött och sånt mest bara i skolan. Kan fortfarande inte gapa helt -. haha så pratar lite smått konstigt ibalnd :P Haha jaja , efter skolan tagga jag och sofia home too me , then vi kolla på film , sen chilla vi , släckte ner hela huset så det va typ helt kålsvart , haha m min brorsa o morbror. Sen tagga vi hem t sofia , hon åt , sen va vi ute , sen hem t mig , jag åt , vi chilla och sen tagga vi ut liten stund , sen tagga sofia hem och jag hem och nu sitter jag här with the "computer" ! :)

bild på bebo från Råsunda när hon var där med moi ! ;P

Kommentarer
Postat av: sofia

pay back time bitch .. !

2009-12-07 @ 23:27:11
URL: http://ssodermaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0