KAROLINSKA IGEN

Var inte med åp hela avslutningen på kvällen för var tvungen att tagga till sjukhuset för och kolla halsen för jag började känna av i förrgår igen :'/ Åhh halsbölden är det som är påväg ingen och det har inte ens gått fucking två veckor .. Idag kollade dom , tog spruta i halsen , och kännde och sånt ont. Stack även ner en "lite kamera" genom näsan ner till halsen för att kolla bakom halsmandlarna , det var skitobehagligt :O .. Sen typ tog dom feber och grejer , hade 38,3 . Ganska högt faktiskt. Fick fyra tabletter också , eftersom jag inte har ätit på hela dagen så jag kunde få i mig lite smått mat nu ikväll som jag fått ! Var skittrött där eftersom man har feber och sånt så somnade massa gånger under tiden vi väntade. Fick dock sjukt ont i magen sen där , och kände mig typ yr lite och skit. Kunde liksom inte koncentrera mig när jag kollade , och hade så fruktansvärt ont i magen .. så kändes nästan som jag vill spy typ (?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0