Kan knappt prata :(

Har inte gjort speciellt mycket idag .. bara varit hemma och kollat film och sånt. Känns nästan som jag mår lite dåligare nu tyvär. Skitont i halsen , käken osv .. Kan inte öppna munnen helt , och e jäääättetjock i halsen så jag kan nästan inte prata .. Det gör bara ont och det e svårt att prata! Har nog lite feber också, och ont i huvudet har jag. Men äter ju dock pencelin nu som ska hjälpa så hoppas verkligen att den hjälper så den inte utvecklas mer och blir "riktig halsböld" igen , så jag måste spräcka den igen :( Då tänker jag fan kräva att dom ska söva mig!

Menmen lyckades få i mig lite mat på middagen , men blev jätteäcklad sen :S Vet inte varför .. Mena inte att det var äckligt , för det vra ju kött och sånt , som jag vanligtvis älskar. Jaja , nu väntar jag iallafall på att mamma ska göra lite milkshake! Hoppas jag får i mig lite utav den iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0