hemma från sjukhuset ..

Kom nyss hem från sjukhuset där jag var med pappa. Vaknade runt sju tiden då mamma väckte mig då hon gick upp för att kolla hur jag måsse osv .. Kände mig inte alls bra. Mamma ringde nån sjukvård sak tror jag och hon sa att vi kunde åka in. Så det gjorde vi , till akutmottagningen i Karolinska. Kom dit , fick vänta ett rätt långt tag innan vi fick komma in så jag hann somna där ute bland stolarna. Haha lite pinsamt faktiskt när pappa väckte mig då vi skulle in då var jag helt yrvaken och fatta typ ingenting. Haha :)  Jaja , sen kom vi in då och jag var tvungen att göra samma som förra gånger .. skära hål på skiten. Var mitt enda val :'/ Menmen så blev det och det gjorde skiiitont , började gråta och grejer för var så rädd från förra gången men ärligt så gjorde nog förra gånger liiite ondare. Efter allt det där , kunde vi åka hem .. Så kom hem runt tolv tiden. Har fortfarande jätteont , inte sådär jätte stor skillnad tyvär men måste dit imorn en gång till ved tiotiden .. för att typ trycka ut mer sån där var o skit, usch usch .. ååh vill inte men måååste för att det ska bli helt bra ! :(Kan inte prata nästan alls nu, och ont gör det. Men dom sa att jag nu måste försöka på i mig lite mat .. så ska väl göra så gott jag kan.  Länk till förra gången jag var där för mer info vad man gör. tryck bara här och sedan skrolla ner nästan längst ner på sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0